Saturday, October 30, 2010

Kisah Aku Part 1

Salam sejahtera…dah lama tak bukak blog aku ni,ada lagi rupanya huh…masa mula2 buat dulu tu,bukan kemain semangat dok depn lappy edit sana sini,lama2 bosan haha well,that’s me,senang addict pada sesuatu (but not smoking, definitely!) dan senang pula aku tinggalkan bende tu….itulah ak dari dulu sampai sekarang dan perangai nilah yang kadang2 memakan diri huh…

Macam tulah jugak dalam bab-bab cinta (this is why I update my blog actually). Senang nak suka kat orang tapi payah nak jatuh cinta :’( mungkin kisah lama banyak mengajar aku,cinta bukan sesuatu yang senang di cari dan dimiliki,u may have million friends, moneys or even girl friends! But to have ONLY ONE love, u may need entire life searching for it…

Secara jujurnya,aku x pernah jatuh cinta lagi kerna bagi aku cinta dan suka pada seseorang adalah sesuatu yang sangat2 jauh berbeza. Terima kasih kepada seseorang (yang sangat aku suka J ) kerana mengajar aku erti cinta, pengaruh mu dalam hidupku begitu besar, boleh dikatakan dialah guru aku dalam bab2 kehidupan haha

Masa kat sekolah dulu,time muka aku takde jerawat,suci,tulus mulus,ak da mula couple actually,bukan nak menunjuk tapi terasa nak cerita kisah aku sebab aku tau,ramai yang nak tau kisah aku muda2 dulu haha perasan jap.ok berbalik ke cerita aku tadi,tapi nak cite time sek men je la sbb masa sek ren sume x matang g ^_^ …

Time tu,aku rasa mcm idol,lepas keluar dari sek agama n msuk sek biasa masa form 3,bermulalah kehidupan aku yang lain dari sebelum ni,klau dulu aku malu sangt2 ngn pompuan,tpi msa tu x dah…berani je aku,men cubit2,tumbuk2 manja haha

Masa tu aku cple bukn sbb cinta,tapi aku ikut kawan (really sorry to her L ) bukan niat nk mempermainkan orang tpi inilah ego seorang lelaki huh…masa tu bleh dikatakan tiap mnggu ad je surat laying smpai,biodata la,surat perkenalan la haha lucu tapi ak hargai sangat2 J

Lagi satu adik angkat,kalau nk kira tu,ramai gak la,meewakili tiap kelas n tiap form hehe so bila time raya or birthday downg jenuh la ku dok wish sowng2…akak2 angkat pon ada,tapi yang paling di ingati kak june n kak emilya….

Tapi malangnya,sim ak yang ak guna masa tu terpatah!huhu rasa cam nak sepak terajang je adik ak sebab dia la puncanya…habis sume contact ak ilang,dah la masa tu pakai phone zaman batu,memang tak dapat la huh…maka berakhirlah cerita2 dongeng aku,rindu kat dorang sebenarnya tapi dah lost contact,bukan tak cari tapi da hilang punca huhu

Itu dulu,sekarang lain,memang betul kata orang2 tua,zaman muda lah zaman yang indah,walaupun kita di usia yang msih muda,tapi ak tau,mesti setiap dari kita rasa macam nak patah balik ke zaman persekolahan dulu…
  

3 comments:

  1. dah lama sy menantikan blog ini kembali cheria...akhirnya...muncul jua....

    ReplyDelete
  2. hehe xde masa seh lau ad pon mleh huhu

    ReplyDelete
  3. habiskan masa dgn bende yg lebih berfaedah...
    is better than

    ReplyDelete