Saturday, August 21, 2010

Oh oh,ini kah belog??

adakah saya seorang penulis belog sekarang?uhuh cenggini rupenye perasaan bila dah ada belog,bangga ada,terharu ada,rasa nak menangis pon dok ada ^_^ ... ntah ape-ape,padahal aku rasa aku lah manusia yang paling terbaru  buat belog pada abad ini, YES! tak ape lah pesot, janji ko ada gak belog-belog ni...

pertama skali nk kena bagi tahu nape belog aku ni name dia 'MONSTA SUGAR' ...pada aku idea untuk aku melibatkan diri dalam industri belog'an' ni datang selepas aku tengok gambar2 raksasa kat tenet,sumenye comel lote sampai aku rasa macam nak makan je raksasa2 comel tuh,penuh satu file kat laptop aku ngan gambar2 dorang berposing sakan mencomelkan lagi diri2 mereka itu, tidak percaya?kepeningan?nah ambik la aku post skit gambar2 kwn aku ni,sape berkenan bagitau aku,ceq buleh tulung rekemen OK? ;)

                                           komuniti-komuniti raksasa dunia

                      tengok tuh,name je raksasa,tapi penyanyang OK (",)

      lihat tu, mereka kegirangan bermain bersama2 raksasa yang lain,comel nya ;)
                        
tak tahu ar bagi korang yang tidak berjiwa seni lukisan ni menarik ke idak, but i'm lovin it! :) kira nasib baik ar pintu hati aku terbuka nk mem'belog'kan diri time tu,kalaulah, katakanlah, masa aku sedang terkucil ke,tiba2 datang idea nk wat belog time tu,maka dah tentu lah nama belog aku 'JAMBAN BURUK' di ambil sempena nama sebuah lokasi yang huduh nun terceruk di bahagian belakang rumah aku...

apa2 pon aku harap pembabitan aku dalam pembikinan 'MONSTA SUGAR' akan berterusan,bukan lah hangat2 taik ayam....

3 comments:

  1. nice bro...=)

    suke bace blog u
    haha

    ReplyDelete
  2. haha cm shial...huh ko tnggu r, pasni mriah r blog ak ho ho

    ReplyDelete
  3. hahaha....comey la karton tuh...sempoi la.....

    ReplyDelete